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Listoric

Attraktivster Admin Ever

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Donnerstag, 14. Mai 2009, 10:58

Bugs & Suggestionlist (Patch 1.3.2)

Bitte Bugs & Vorschläge alles auf Englisch posten.

Keine Diskussionen.

Zitat

Original von Schlachtrind
Gott, Lis, deine Klugheit macht dich sooo sexy! :D:D

"Richtige Aussprache ist wichtig Robin."
"Danke Batman."

Ich streame schlecht und selten: twitch.tv/listoric
:krml:
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sAw

Tyranidenkrieger

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Donnerstag, 14. Mai 2009, 15:49

All earlier mentioned Lictor bugs are still in the Game (2 Times Energy for the Hook and every kind of not working properly)
Some mentioned Zoantroph bugs are in the game as well like loading 5-10 Times before casting Focused Warpblast etc.
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Fazotronic

Sturmmarine

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Donnerstag, 14. Mai 2009, 15:53

-gens die der gegner baut kann man durch den fog erkenne... man erkennt es an den schäden am boden die die gens beim bau verursachen...
bitte übersetzen ;) bitte löschen sollte es technisch nicht machbar sein oder falls es bereits angesprochen worden ist...
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Krupp

Verdammte Ninjas >_<

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Donnerstag, 14. Mai 2009, 16:00

- Guardians with squadleaders tend to run up to the enemy and melee him, resulting in their death.
- Grenades are unaffected by retreat modifiers.

@ Fazo: ist imho so gewollt, man durch den FoW bspw. auch Panzer hören oder Fußspuren sehen.
"The mighty Hammer shall deliver Thunder upon our foes!"
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TimBeam

Marine

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Freitag, 15. Mai 2009, 12:51

- there is still a problem with the force commanders efist. sometimes he performs the special ability move to stun a vehicle, loses the energy therefore but the vehicle continues to move away. aside from that, it happens sometimes, that you are not able to target a vehicle with the special ability, altough the vehicle is in range, you have enough energy etc.

- sometimes, there is a similar problem with the force commanders teleporter, too. you are not able to target a destination for teleporting, although you have enough energy, the destination is in range and there is no obstacle or something like that.
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KS.

Kommissar

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Freitag, 15. Mai 2009, 12:58

Zitat

- Guardians with squadleaders tend to run up to the enemy and melee him, resulting in their death.

des wird laut relic zum Glück im hotfix gefixt.


:21: :sui:
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ChrisNova

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7

Freitag, 15. Mai 2009, 13:00

Stickbombaz knockback sometimes sticks too often. ( 5 Times )
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sAw

Tyranidenkrieger

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Freitag, 15. Mai 2009, 13:05

-In the Patchnotes stood that the bug with the Lictor refusing all Commands was fixed. It isnt.

-The Zoantroph sometimes charges to shoot but then decides to go into cover first which takes about 5 Seconds then hes charging again means a aelay up to 10 Seconds before shooting and often causes the death of the Zoan or the units he should protect.
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9

Freitag, 15. Mai 2009, 16:31

balla-nob läuft immer zu den feinden und schiest aus nächster nähe was ihn etwas kontraproduktiv macht für den fernkampfsquad, selbes problem hatte ja auch der tak sargent gehabt.

vorschlag: moscha und ballaboys mit jeder tierstufe nen kleinen hp bonus geben damit sie auch noch im lategame zu gebrauchen sind so wie ganten.(oder ein upgrade Panzarüstung die man für den squad kauft)

auserdem brauchen die orcs immernoch etwas für fahrzeugstun entweder für panzaknacker oder stormboys sowas wie ne tankbuster bomb

Dieser Beitrag wurde bereits 2 mal editiert, zuletzt von »DarChrix« (16. Mai 2009, 11:57)

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Sophie

unregistriert

10

Freitag, 15. Mai 2009, 16:52

die ki spackt rum wenn die nen gen bauen will und nen feind in der nähe ist dann baut die nen gen bricht ab baut gen bricht ab und das solange bis der feind da weg ist. heißt man stellt nen absorber da hin und das übers ganze game und die ki spinnt nur noch

edit: vorschlag die tower auf den 2on2 maps etwas vor zu stellen man kann per tank oder sonstigem sich vor die base stellen das man von den tower nicht getroffen wird = tower sinnlos
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N00b_on_Fire

Vergeltungslauchvergewaltiger

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11

Samstag, 16. Mai 2009, 12:46

i think there should be some anti-vehicle towers at the base.

it is just ridiculous when an enemy builds two walker and runs staight into your base while your av-troops get just binded. ( for example plasma-devs or rocket- tacs)

(i only play 1on1's)
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Illidan

Pornolukas

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12

Sonntag, 17. Mai 2009, 18:47

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Zitat

anti-vehicle towers at the base
!^^
There shouldn't be the room to get behind the cannon of the HQ. Also shouldn't be possible to stay in a building behind the HQ, like it is on Green Tooth Gorge.
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Bananenbaum

Findet es ne absolute Frechheit

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13

Sonntag, 17. Mai 2009, 23:32

- there is still a problem with the force commanders efist. sometimes he performs the special ability move to stun a vehicle, loses the energy therefore but the vehicle continues to move away. aside from that, it happens sometimes, that you are not able to target a vehicle with the special ability, altough the vehicle is in range, you have enough energy etc.

- sometimes, there is a similar problem with the force commanders teleporter, too. you are not able to target a destination for teleporting, although you have enough energy, the destination is in range and there is no obstacle or something like that.
- Adding to that : Same problem with ASM's melter bombs. The squad stands still, there comes the animation and energy is lost. But there no bomb at the enemy vehicle.

- Sometimes Apo cant heal himself or other troops even if the cooldown is gone.
(Especially when you revive the apo with another hero or global)
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Asca

Teh Strohhutpirat

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14

Montag, 18. Mai 2009, 00:20


(Especially when you revive the apo with another hero or global)
Könnte an dem bekannten Bug liegen, dass der CD falsch angezeigt wird. => Du healst dich, stirbst, wirst revived. CD ist noch da, aber wird nicht angezeigt.

Mistletoe, friend of foe, so black upon the moor
Fallen leaves coloured red, blood of all the dead
Into mist they'll take your soul, they'll take your heart
And none of flames shall burn with the ravens dark
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Turrican

Godfather of cs harass

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15

Samstag, 30. Mai 2009, 02:02

i would like to see some consistency between the jump troops. why does liktor complete knockback to friend and foe while asm only knockback enemys and stormboys dont even have one.
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Inflames

All hail Imbaer

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16

Samstag, 30. Mai 2009, 02:13

Want that the Base Canonns Surpress all Units , and if they were Infiltration Too.....

Fighted against Eldar i Retreat he Attacks with Warpspider Cloaked the Units an he Kill all my Troops his Spider didnt get Surpressed :(

S4B English :/


"Töte Aliens und warpgeborenen Abschaum, wo immer und unter welchen Umständen auch immer du sie findest.
Für solche Dinge wie sie gibt es keine Toleranz, Soweit es den Imperator angeht."
Zitat aus Großmarshalls Gerwalds Gebet des Abscheus.
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Turrican

Godfather of cs harass

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17

Freitag, 5. Juni 2009, 20:08

nerf metalic shemes
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