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Sancti

On a SEGA!

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1

Freitag, 12. März 2010, 17:41

Bugs & Suggestionlist (Patch 2.1) Chaos Rising

Bitte Bugs & Vorschläge alles auf Englisch posten.

Keine Diskussionen.


Haut rein!
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Sancti

On a SEGA!

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2

Samstag, 13. März 2010, 03:29

- Please change the teamcolour for the FFA Mode. I mean Pink and Purple ist just devastating. Take Purple and any other colour that don`t looks similar to purple.

- one year and you were not able to fix the Melterbug, are you serious? Really, i mean do you guys know your code or did you just messed it up so you can`t fix such things?! This is really horrible, sorry for the words but i can`t understand how you guys work. :(
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KS.

Kommissar

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3

Samstag, 13. März 2010, 12:34

-Autocover

Guardians tend to disperse on a long distance, when they are looking for autocover. 2-3 Units just walking long distance backwards to a cover.

Die Gardisten verteilen sich äusserst weitläufig, sobald sie nach Deckung suchen.


:21: :sui:
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Asgar

Patchpolitik Veteran

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4

Samstag, 13. März 2010, 17:31

Campaign:

- Avitus' traits in the ranged skill "tree" seem to be active even if they weren't enabled yet by spending skillpoints to the ranged skill. In my campaign savegame, the "doesnt have to setup his weapons" trait and the "gets stronger while in cover or buildings" trait are active all the time, while the traits are not yet enabled in the skill tree
occured with the standard heroes when starting a CR campaign without a DoW 2 save state.
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Bananenbaum

Findet es ne absolute Frechheit

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5

Mittwoch, 17. März 2010, 19:11

-I know Sancti already mentioned it but just to get this clear:
Fix the Melterbug and every other skill bug. Some exist since beta.

Wraithguard

- reduce HP
- make them unable to retreat (like Terminators)
- remove Suppression
- reduce Damage
- give them a "mini setup time" like Sniper-Scouts, so that someone is actually able to bind them in melee
(caus right now you cant bind them, caus they walk and shoot)

Energy Claws

- Assault Terminators and FC with Terminator Armor just do too much damage with Energy Claws
- Higher the zeal costs for terminators a bit

Plaguemarines

- Higher the damage against infantery, right now its about 3 (!) DPS, scouts do about 3x damage
- let them move a bit faster

Bloodcrusher

- lower the attack speed
- increase costs (mainly energy costs)

Plaguemarine Champion

- let the armors give hp regeneration
- add a second ranged weapon
- lower energy cost of Breath of Nurgle or increase healed hp of Breat of Nurgle (allies)

Liktor Alpha

- stealth bug still exists (he takes 50% more damage if he gets revelead)

And more love for orks and nids.
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sporday

Balancethread-Meider

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6

Samstag, 20. März 2010, 18:07

Map Bug
On (4p) Ruins of Argus, units can get permanently stuck when leaving the rightmost building next to the upper VP. Seems to happen mainly with low-model units (especially commanders).
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Sophie <3

Symbiont

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Beiträge: 201

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7

Dienstag, 20. April 2010, 03:00

meine terminatoren werden im singleplayermodus und im multiplayermodus (von tyraniden towern) zurückgestoßen in der beschreibung von termirüssi steht aber das die net zurückgestoßen werden können...

Ps: an den mod der mir noch net geschrieben hat [ich kann kein englisch] thx

Quak0rModRageEdit:

Terminators are being knocked back by the tyranids towers/defense structures in Multiplayer and Singleplayer. The tooltip however says they are knockback immune.

Ps: verdammt Sophie! Quak0rbot translation complete
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PEST PANZ3R

ZT-gefährdet

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8

Dienstag, 20. April 2010, 09:25

Mein englisch reicht nich aus um das zu Posten...vlt kann jemand übersetzen.

Hab manchmal ein Bug wenn ich Eldar spiele kann ich entweder keine VPs, reg Points, Powernotes cappen oder auch keinen befehl zum angreifen der gegner Units geben sondern nur in die Dekungen gehen.

Muss dann das Spiel neu starten damits wieder geht.

Bin mir nicht ganz sicher wodurch das auftritt...glaube aber wenn der Hero stirbt> wiederbelebt wird und retraetet
evntuell auch wenn der Hero stirbt während er ein spezial macht.

Habs mal mit googel probiert ;)

Have a bug sometimes when I play Eldar, I can not cap VPs, reg Points, Power Notes or give any command to attack the opponent units but only go into the defense.

Must then start the game again this goes.

I'm not sure which experience the feel ... but if the Hero dies> is revived and retraetet
perhaps even if the Hero dies while he makes a special attac.
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master

Don't mess with the wombat!

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9

Dienstag, 20. April 2010, 15:12

Einfach nice wie beim google Übersetzter einfach die deutsche Satzstruktur erhalten bleibt.

Habs dann mal übersetzt.

Sometimes when I play Eldar I have the bug that I can not cap VPs, reg Points, Power Notes or give the command to attack the opponent units. Only to take shelter is possible when the bug occurs.

To fix it i have to restart the game.

I'm not sure what triggers the bug ... but i think if the Hero is revived and then has to retreat or if the hero dies while he uses one of his abilities the bug is triggered.
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