Sunday, December 17th 2017, 4:42pm UTC+1

You are not logged in.

• Login
  • Register

Dear visitor, welcome to DawnofWar.de | GetYourRiotGear - Germany's biggest fansite for the Warhammer 40k - Dawn of War Series and Warhammer 40k - Space Marine. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

NesCafE

Balancethread-Meider

Date of registration: Aug 2nd 2004

wcf.user.option.userOption96: keine

0 Awards

1

Wednesday, October 11th 2006, 9:48pm

nettes SM Mirror auf ES

Map:

NesC9fE
_vs_
4BelarUs

Ingame Spielname: vs 4BelarUs
Spieldauer: 10 +-1

Patch: 1.51
Beschreibung:

Ich spiele die Scouts , Servi , Scouts Takke und spiel erstmal den FC um zu sehen was kommt und da trifft mich acuh schon der schlag als ich den 1. ASM squad sehe, da man auf ES mit Mass Tacs vs ASM total ebschissen fährt musste ich mir eniges einfallen lassen, nunja es klappt nicht tadellos, aber dennoch ein sehenswertes Game wie ich finde, greetz Nessy
NesCafE has attached the following file:

Quoted

Original von Arkarius
dmZ gutes Lineup aber imo overrated, klar dr.ork in der Liga sicherer Punkt gegen fast alle anderen, aber von einem punkt pro War kann man nich leben nessi gut dabei, sicherlich auch einige punkte, aber 2on2s und das dritte 1on1 kann bei gutem seeding fast jedes team holen und da müssen nur mal paar patzer passieren

This post has been edited 1 times, last edit by "NesCafE" (Oct 11th 2006, 9:49pm)

• Go to the top of the page